مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-29سياسي

رعایت حقوق کودکان؛ مهم ترین اصل در دستیابی به جامعه ی سالم


کودکان، به لحاظ روحی و جسمی، از آسیب پذیرترین اقشار جامعه محسوب می شوند؛ بنابراین مراقبت از آنها و حفظ حقوقشان مهم ترین اصل در دستیابی به جامعه ی سالم است.

- کودکان، به لحاظ روحی و جسمی، از آسیب پذیرترین اقشار جامعه محسوب می شوند؛ بنابراین مراقبت از آنها و حفظ حقوقشان مهم ترین اصل در دستیابی به جامعه ی سالم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام به مهربانی ، موسسه ی خیریه ی دارالاکرام که بیش از دو دهه در زمینه ی حفظ حق آموزش کودکان مستعد فاقد سرپرست موثر فعالیت های گسترده ای انجام داده، از سال 1398 جایزه ی سالانه ی به مهربانی را طراحی و برنامه ریزی کرده تا به تقدیر و ترویج تلاش ها و اقدامات ملی در زمینه ی حفظ و رعایت حقوق کودک بپردازد.

سومین جایزه ی سالانه ی به مهربانی نیز همزمان با روز جهانی کودک یعنی 29 آبان ماه 1400 با موضوع ابتکارات و تلاش های مربوط به رعایت و پیشبرد حقوق کودکان در فضای دیجیتال به اجرا درخواهد آمد.

به همین مناسبت، کمیسیون حقوق بشر اسلامی هفته ی گذشته، وبیناری با موضوع حقوق کودکان در فضای دیجیتال برگزار کرد تا با انتشار مطالعات و تحقیقات تازه در این حوزه، رعایت حقوق کودک به یک دغدغه و اولویت عمومی و فراگیر تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حقوق کودکان؛ مهم ترین اصل در دستیابی به جامعه ی سالم

رعایت حقوق کودکان؛ مهم ترین اصل در دستیابی به جامعه ی سالم