مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-29دانش

ارائه کد اخلاق به 200 پایان نامه در دوران شیوع کرونا


در دوران شیوع کرونا، بیش از 200 پایان نامه و 150 طرح پژوهشی در کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی پژوهشکده علوم دارویی بررسی شده و کد اخلاق دریافت کردند.

- در دوران شیوع کرونا، بیش از 200 پایان نامه و 150 طرح پژوهشی در کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی پژوهشکده علوم دارویی بررسی شده و کد اخلاق دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران شیوع کرونا، 23 طرح تحقیقاتی در قالب گروه های تخصصی چهارده گانه زیر مجموعه این پژوهشکده، به انجام رسیده است.

تعدادی از طرح های انجام شده در این پژوهشکده منجر به پروتکل یا راهنمای کشوری و تعدادی دیگر منجر به تولید محصول خاص یا تجهیزات شده اند.

عضویت در شبکه ملی آزمایشگاهی به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو و همچنین ایجاد دفتر نوآوری و بازرگانی فناوری از جمله ی این موارد هستند.

بنا بر اعلام این پژوهشکده، در سه سال گذشته در مجموع 137 مقاله در ژورنال های معتبر بین المللی توسط استادان پژوهشکده علوم دارویی به چاپ رسیده است.

علاوه بر این، در دوران شیوع کرونا تعدادی وبینار بین المللی با موضوع اختصاصی کووید-19 در این پژوهشکده برگزار شده که عناوین آن ها به شرح زیر است: COVID-19 and the nervous system from various aspects.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کد اخلاق به 200 پایان نامه در دوران شیوع کرونا

ارائه کد اخلاق به 200 پایان نامه در دوران شیوع کرونا