مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-29فرهنگي

فقدان خلاقیت در کار دف نوازان جوان موج می زند


یکی از اعضای هیات داوران بخش دف نوازی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان معتقد است فقدان خلاقیت در کار دف نوازان جوان این رویداد موج می زد و بیشتر موارد تکراری و کپی شده را اجرا می کردند.

- به نقل از پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، حسین رضایی نیا نوازنده و داور بخش دف جشنواره پانزدهم با اشاره به نقش تاثیرگذار جشنواره در روند موسیقی کشور گفت: این تاثیرگذاری به قدری بوده که هر سال برتعداد شرکت کنندگان افزوده می شود.

به نظر من جشنواره موسیقی جوان، یکی از معتبرترین جشنواره هایی است که در ایران برگزار می شود و آثار آن را کارشناسان بسیار خوبی بررسی می کنند و همین مسأله به دیده شدن نوازندگان جوان کمک بسزایی کرده است البته نمی توان از نقش فضای مجازی در معرفی و دیده شدن شرکت کنندگان غافل شد.

وی ادامه داد: استمرار برگزاری جشنواره یکی دیگر امتیازات مثبت جشنواره موسیقی جوان است برای اینکه ما بدانیم موسیقی زنده است و ادامه حیات می دهد.

کوچ بزرگان موسیقی به جشنواره موسیقی جوان این نوازنده دف با اشاره به حضور اکثریت استادان موسیقی در جایگاه داور جشنواره موسیقی جوان و اعتباربخشی به این رخداد موسیقایی اظهار کرد: سالهاست که بسیاری از استادان موسیقی به واسطه ضعف در مدیریت جشنواره موسیقی فجر در آن حضور پیدا نمی کنند و نسبت به آن دلسرد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان خلاقیت در کار دف نوازان جوان موج می زند

فقدان خلاقیت در کار دف نوازان جوان موج می زند