مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-29بين الملل

واکنش پامپئو به افشاگری یاهونیوز درباره آسانژ: عذرخواهی نمی کنم!


وزیر خارجه پیشین آمریکا در اولین واکنش به افشاگری یاهونیوز درباره بحث های سال 2017 در دولت ترامپ به منظور ربایش یا حتی قتل موسس ویکی لیکس، گفت که بابت اقدامات دولت ترامپ برای محافظت از اسناد واقعی امنیت ملی عذرخواهی نمی کند.

- واکنش پامپئو به افشاگری یاهونیوز درباره آسانژ: عذرخواهی نمی کنم! وزیر خارجه پیشین آمریکا در اولین واکنش به افشاگری یاهونیوز درباره بحث های سال 2017 در دولت ترامپ به منظور ربایش یا حتی قتل موسس ویکی لیکس، گفت که بابت اقدامات دولت ترامپ برای "محافظت از اسناد واقعی امنیت ملی" عذرخواهی نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یاهونیوز، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت: من بابت این واقعیت عذرخواهی نمی کنم که ما و دولت با جدیت کار می کردیم تا مطمئن شویم که می توانیم از این اطلاعات مهم و حساس چه در برابر بازیگران سایبری در روسیه و ارتش چین یا هر کسی که در تلاش برای گرفتن این اطلاعات از ما بود، محافظت کنیم.

پامپئو از تکذیب هرگونه ادعای مطرح شده در خبر یاهونیوز امتناع کرد اما گفت منابع این پایگاه خبری نمی دانستند ما چه می کنیم.

مقامات سابق به یاهونیوز گفتند، مایک پامپئو که در زمان مطرح شدن این گزینه های تند و تیز به عنوان مدیر سیا خدمت می کرد، سردمدار کمپین علیه جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پامپئو به افشاگری یاهونیوز درباره آسانژ: عذرخواهی نمی کنم!

واکنش پامپئو به افشاگری یاهونیوز درباره آسانژ: عذرخواهی نمی کنم!