مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 02:202021-09-28پزشكي

تسهیلات دانشگاه تربیت مدرس برای رتبه های برتر ارشد علوم پزشکی


وزارت بهداشت ضمن اعلام ضوابط پذیرش دانشجو و ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس برای رشته های مورد پذیرش از طریق آزمون کارشناسی ارشد سال جاری اعلام کرد و این ضوابط جهت پذیرش دانشجو اجرا می شود.

- وزارت بهداشت ضمن اعلام ضوابط پذیرش دانشجو و ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس برای رشته های مورد پذیرش از طریق آزمون کارشناسی ارشد سال جاری اعلام کرد و این ضوابط جهت پذیرش دانشجو اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس دانشگاه تربیت مدرس در سال 1400 برای رتبه نخست آزمون سراسری مرکز سنجش آموزش پزشکی (که حداقل 4 دانشگاه دولتی در آن رشته در سال جاری پذیرش دانشجو دارد) سه میلیون تومان هدیه در نظر گرفته است که یک سوم مبلغ هدیه حداکثر تا پایان نیم سال دوم تحصیلی و الباقی به تدریج در طی نیم سال های بعدی و براساس کسب حد نصاب شاخصه های پیشرفت تحصیلی توسط دانشجو پرداخت می شود.

همچنین برای حمایت از پایان نامه تحصیلی کلیه دانشجویان دوره روزانه، از یک تا دو میلیون تومان ا عتبار پژوهشی در نظر گرفته شده است و علاوه بر اعتبار پژوهشی پایان نامه به دانشجویان رتبه های 1 تا 3 روزانه آزمون سراسری مرکز سنجش آموزش پزشکی (که حداقل 4 دانشگاه دولتی در آن رشته در سال جاری پذیرش دانشجو دارند)، براساس ضوابط دانشگاه اعتبار ویژه پژوهشی(گرنت) اختصاص خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دانشگاه تربیت مدرس برای رتبه های برتر ارشد علوم پزشکی

تسهیلات دانشگاه تربیت مدرس برای رتبه های برتر ارشد علوم پزشکی