مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:002021-09-28دانش

تهدید کرونا را به فرصت ارتقای فناوری آموزش تبدیل کردیم/ لزوم توجه به آموزش ترکیبی


معاون آموزشی وزارت علوم، آموزش الکترونیکی را دستاورد بزرگی برای آموزش عالی کشور دانست و گفت: آموزش الکترونیکی یکی از مصادیق تبدیل تهدید به فرصت است، - ایسنا/گیلان معاون آموزشی وزارت علوم، آموزش الکترونیکی را دستاورد بزرگی برای آموزش عالی کشور دانست و گفت: آموزش الکترونیکی یکی از مصادیق تبدیل تهدید به فرصت است، یعنی تهدید کرونا را به فرصت ارتقای فناوری در آموزش جامعه دانشگاهی تبدیل کردیم.

دکتر علی خاکی صدیق در مراسم مجازی آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه گیلان، با بیان اینکه بیماری کرونا تعدادی از همکاران دانشگاهی و دانشجویان ما را گرفت، اظهار کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید همراه با موفقیت و سلامت برای جامعه دانشگاهی و آموزش عالی کشور باشد.

وی با اشاره به جایگاه خوب دانشگاه گیلان در بین دانشگاه های جامع کشور طی سال های اخیر، افزود: دانشگاه گیلان در رتبه بندی اخیر ISC بین 15 دانشگاه جامع اول کشور بوده است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رتبه بندی ISC را جامع و کلان دانست و تصریح کرد: بسیاری از نظام های رتبه بندی دانشگاهی بین المللی بر پایه مقالات است، اما در رتبه بندی مذکور شاخص های متنوعی دیده شده تا عملکرد دانشگاه را در ابعاد آموزشی، انتشارات، پژوهش های کاربردی و حل مسئله، فناوری، کارآفرینی، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید کرونا را به فرصت ارتقای فناوری آموزش تبدیل کردیم/ لزوم توجه به آموزش ترکیبی

تهدید کرونا را به فرصت ارتقای فناوری آموزش تبدیل کردیم/ لزوم توجه به آموزش ترکیبی