مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-28اقتصادي

تصفیه خانه آب شوشتر تا پایان امسال بهره برداری می شود


مدیرعامل آبفای کشور از بهره برداری تصفیه خانه آب شوشتر تا پایان سال جاری خبر داد.

- ، ظهر امروز سه شنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل آبفای کشور و جمعی از مسئولان شهرستان شوشتر از تصفیه خانه آب این شهرستان بازدید شد.

جانباز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال های اخیر با توجه به اینکه آب مورد نیاز شهرستان شوشتر از چاه های تراوشی و فلمن که از حاشیه رودخانه تأمین می شد، میزان برداشت آب مورد نیاز در این شهرستان کم بود.

مدیرعامل آبفای کشور افزود: در این راستا سازمان آب و برق خوزستان ضمن اقدام و ارائه طرحی، اجرای تصفیه خانه مدرن را در شهرستان شوشتر شروع کرد که با بهره برداری از این پروژه 50 درصد از آب نیاز شهروندان و روستاهای حاشیه شهرستان شوشتر تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تزریق اعتبارات و برنامه ریزی های صورت گرفته تا قبل از پایان سال جاری این تصفیه خانه مدرن وارد مدار می شود، بیان کرد: تاکنون اعتباری حدود 40 میلیارد تومان برای این پروژه پرداخت شده و 30 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

مدیرعامل آبفای کشور افزود: با توجه به پدیده خشک سالی نظیر امسال و سرریز شدن آب از سدها امید است که با راه اندازی این تصفیه خانه مشکل آب در شوشتر و روستاهای اطراف رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شوشتر تا پایان امسال بهره برداری می شود

تصفیه خانه آب شوشتر تا پایان امسال بهره برداری می شود