مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-28سياسي

دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود


امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه حماسه عاشورا در دوران معاصر است و همچنان که فرهنگ عاشورا سینه به سینه توسط محبان سیدالشهدا(ع) زنده نگه داشته و منتقل شده است، - امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه حماسه عاشورا در دوران معاصر است و همچنان که فرهنگ عاشورا سینه به سینه توسط محبان سیدالشهدا(ع) زنده نگه داشته و منتقل شده است، خاطره دلاورمردیها، رشادت ها و جانبازی های رزمندگان دفاع مقدس هم باید نسل به نسل برای جوانان نقل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه دفاع مقدس در شهرک شهید بهشتی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: رسالت مهم فعالان فرهنگی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای بی نظیر دوران دفاع مقدس برای نسل جوان است.

ما در مقابل خون شهدا و رشادت های دلاورمردان دفاع مقدس مسئولیم و برای احیا و انتقال این فرهنگ غنی و پربار وظیفه سنگینی برعهده داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی عنوان کرد: اینگونه نمایشگاه ها که در راستای حفظ ارزش ها، نشر آثار دفاع مقدس و پاسداشت ایثار و ازخودگذشتگی برپا شده گوشه ای از آن حماسه عظیم را در قالب نمایشگاه هفته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود