مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-28سياسي

صورت های مالی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر منتشر شد


صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای شفافیت درپیش گرفته خود صورت های مالی سال 1399 خود را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دورکاری و درگیری های کارکنان با این بیماری منحوس، در بازه زمانی شش ماهه صورت های مالی تلفیقی و اصلی مربوط به آخرین دوره مالی منتهی به سال 1399 را تهیه نماید که در تاریخ فعالیت صندوق و حتی سایر صندوق های بازنشستگی کشور منحصربه فرد است.

اخذ بالاترین سطح اظهارنظر از سازمان حسابرسی با درجه اظهارنظر مطلوب برای اولین بار در طول دوره فعالیت صندوق از دیگر مواردی بود که شیرکانی به آن اشاره کرد و گفت: صندوق در سال مالی گزارش شده فاقد هر گونه بند گزارش حسابرس است که این نشان دهنده رعایت تمامی استانداردهای حسابرسی و گزارش های مالی و عدم تحریف در صورت مالی توسط صندوق است.

وی ادامه داد: انتشار صورتهای مالی در سایت کدال جهت رؤیت عموم مردم از دیگر اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای ارتقا شفافیت مالی و پیشگام بودن در این حوزه به عنوان اولین و تنها صندوق بازنشستگی کشور است، بر همین اساس نهادهای مدنی و کلیه ذی نفعان صندوق قادر به دسترسی به آخرین اطلاعات مالی صندوق جهت پایش عملیات آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورت های مالی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر منتشر شد

صورت های مالی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر منتشر شد