مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-28اقتصادي

پرورش تیلاپیا؛ متناسب با شرایط خشکسالی اما بدون یارانه


 مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان اینکه پرورش ماهی تیلاپیا با آب های شور و لب شور سازگار است، افزود: میزان شوری آب برخی منابع آبی استان به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر بالا رفته است که از این ظرفیت برای پرورش ماهی تیلاپیا استفاده می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی  مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان اینکه پرورش ماهی تیلاپیا با آب های شور و لب شور سازگار است، افزود: میزان شوری آب برخی منابع آبی استان به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر بالا رفته است که از این ظرفیت برای پرورش ماهی تیلاپیا استفاده می شود.

فرهاد نایب زاده، امروز سه شنبه 6 مهرماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: خراسان جنوبی استانی مستعد برای پرورش ماهی است و پرورش ماهی تیلاپیا تلفات کمتر و صرفه اقتصادی بالا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به صرفه اقتصادی پرورش ماهی در خراسان جنوبی ادامه داد: اکثر کشاورزان در سالیان اخیر نسبت به احداث استخر دومنظوره آب کشاورزی اقدام کردند و در ورودی این استخرها تجهیزاتی نصب می شود که ضمن نگهداری آب، نسبت به پرورش ماهی هم اقدام می کنند.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: این اقدام علاوه تولید ماهی و گوشت سفید، کمک اشتغال خوبی برای کشاورزان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش تیلاپیا؛ متناسب با شرایط خشکسالی اما بدون یارانه

پرورش تیلاپیا؛ متناسب با شرایط خشکسالی اما بدون یارانه