مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-28اجتماعي

زنگ ملی ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد


زنگ ایثار و مقاومت در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از جانبازان و رزمندگان، خانواده شهدا، مردم، مسئولان و دانش آموزان در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.

- زنگ ملی "ایثار و مقاومت" در مدارس استان کرمان نواخته شد ایسنا/کرمان زنگ ایثار و مقاومت در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از جانبازان و رزمندگان، خانواده شهدا، مردم، مسئولان و دانش آموزان در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز ششم مهرماه در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه باقر العلوم شهر زنگی آباد کرمان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس بود که تمام معادلات شرق و غرب را به هم ریخت و زمینه استقلال کامل همراه با اقتدار جمهوری اسلامی را در همه زمینه ها فراهم کرد.

وی افزود: زنگ ایثار و مقاومت که امروز در همه مدارس به صدا در می آید صرفا یک کار نمادین نیست یک کار فرهنگی عمیق و ارزشمند است و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیاز داریم به فرهنگ دفاع مقدس متمسک شویم.

اسکندری نسب بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری ایثارگری، فداکاری و جان فشانی رزمندگان و شهدای ایران اسلامی است که تقارن آن با شروع سال تحصیلی یک غنیمت فرهنگی و ارزشمند است چرا که انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ ملی ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

زنگ ملی ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد