مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:002021-09-28سياسي

حدیث عزت و اقتدار نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس


مأموریت اصلی نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس که همانا باز نگه داشتن خطوط مواصلاتی دریایی خودی و بستن خطوط مواصلاتی دریایی دشمن بود در شصت و هشتمین روز دفاع مقدس بطورکامل محقق گردید و تکلیف جنگ دریایی با دشمن متجاوز را یکسره کرد.

- مأموریت اصلی نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس که همانا باز نگه داشتن خطوط مواصلاتی دریایی خودی و بستن خطوط مواصلاتی دریایی دشمن بود در شصت و هشتمین روز دفاع مقدس بطورکامل محقق گردید و تکلیف جنگ دریایی با دشمن متجاوز را یکسره کرد.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گسترش ناآرامی­ ها در مناطق مرزی و از نخستین روز آغاز جنگ با آمادگی کامل برای رویارویی بایگان های دریایی دشمن آماده شد و در اولین گام با تشکیل قرارگاه عملیاتی در بوشهر با نام(نیروی رزمی 421) در سی­ ام شهریور1359 یعنی یک روز قبل از آغاز حمله همه جانبه عراق به ایران کلیه یگان های دریایی در کنترل عملیاتی قرارگاه مذکور درآمدند تا وحدت فرماندهی و هماهنگی در اجرای عملیات ­های دریایی حاصل گردد.

سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم در یادداشتی که در اختیا ایسنا قرار داد،حماسه های نیروی دریایی ارتش را در دوران دفاع مقدس واکاوی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیث عزت و اقتدار نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس

حدیث عزت و اقتدار نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس