مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-27سياسي

حکومت صهیونیست به دست مسلمانان نابود می شود


استاد حوزه علمیه مبارزه و نابودی سران کفر را وظیفه ما قبل از ظهور دانست و گفت: در روایات است که حکومت صهیونیستی قبل از ظهور به دست مسلمانان نابود می شود و ما امروز شاهد افول آمریکا و صهیونیست هستیم.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه مبارزه و نابودی سران کفر را وظیفه ما قبل از ظهور دانست و گفت: در روایات است که حکومت صهیونیستی قبل از ظهور به دست مسلمانان نابود می شود و ما امروز شاهد افول آمریکا و صهیونیست هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در سخنرانی روز اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بابیان اینکه امام صادق (ع) فرمودند برای ما اهل بیت (ع) حرمی است که آن قم است، عنوان کرد: اگرچه که رفتن به کربلا فضیلت زیادی دارد ولی از باب دنبال کردن حقیقت زیارت با حضور در حرم حضرت معصومه (س) هم می توان به آن دست پیدا کرد.

وی زیارت را وظیفه هر شیعه دانست و گفت: زیارت دِینی است که بر عهده ما است و باید خود را به آب و آتش بزنیم تا به زیارت امام خود برسیم زیرا در قیامت هر فردی را با امامش صدا می زنند و باید خود را به امام خود برسانیم.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه کربلا دیگر تکرار شدنی نیست و بنا نیست حسین دیگری به مسلخ برده شود، افزود: افرادی که دنبال عافیت طلبی هستند تا قبل از ظهور امام زمان (عج) محال است به آن برسند و تا وقتی خون حسین بن علی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت صهیونیست به دست مسلمانان نابود می شود

حکومت صهیونیست به دست مسلمانان نابود می شود