مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-27سياسي

دستگاه های دولتی زمین مازاد رابرای ساخت خانه ایثارگران تحویل دهند


اهواز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان با حضور رییس سازمان بنیاد شهید کشور برگزار و توسط مسئولان خوزستانی پیشنهاد شده که دستگاه های دولتی اراضی مازاد را تحویل دهند.

- ، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان با حضور رییس سازمان بنیاد شهید کشور در محل سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این جلسه بیان کرد: خانواده شهدا باید خط قرمز ما باشند و ارادت عملی به آنها داشته باشیم؛ همچنین در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 35 نفر کارمند خانواده شهید داریم که 18 نفر آنها فرزند شهید هستند.

ارسلان غمگین با اشاره به اینکه در دیدار با خانواده این پرسنل متوجه شدیم که شاید سال ها کسی سراغ آنها را نگرفته است، افزود: احترام به خانواده شهدا ابتدا باید در دستگاه های اجرایی نهادینه شود تا این احترام ویژه در جامعه نیز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه جلسات خوبی بعد از تفاهم نامه برای اشتغال زایی خانواده شهدا برگزار شده است، تصریح کرد: از قانون بازرسی کار برای فشار به شرکت ها و تمکین آنها به جذب 25 درصدی نیروها از خانواده شهدا و ایثارگران استفاده کردیم ولی بحث ما شرکت های وابسته به دولت و حتی خصوصی است؛ همچنین در ادامه کار برخورد قضایی هم باید انجام شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی زمین مازاد رابرای ساخت خانه ایثارگران تحویل دهند

دستگاه های دولتی زمین مازاد رابرای ساخت خانه ایثارگران تحویل دهند