مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-27سياسي

تداوم زیارت، تقرب الهی را در پی خواهد داشت


یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه طهارت افزایی و معرفت افزایی از جمله مهمترین آداب زیارت است، گفت: تغذیه معنوی انسان ها در گرو تداوم زیارت است که مداومت امر زیارت، - ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه طهارت افزایی و معرفت افزایی از جمله مهمترین آداب زیارت است، گفت: تغذیه معنوی انسان ها در گرو تداوم زیارت است که مداومت امر زیارت، تقرب الهی را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ویژه در گفت وگو با ایسنا درخصوص تعریف زیارت و پیامدهای ناشی از آن اظهار کرد: در نگاه دینی، برقراری دو ارتباط بسیار جدی باید ایجاد شود تا انسان بتواند به کمال نهایی که تقرب به خداوند است، دست یابد.

من فکر می کنم که در ابتدا لازم است تعریف زیارت بیان شود تا از این طریق تقسیم بندی های زیارت به صورت واضح تری مشخص شود و به تبع آن آداب و آثار زیارت نیز عیان خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین ارتباط با خداوند و ارتباط با انسان کامل، به عنوان ضروریات ارتباطی است تا انسان بتواند به شرایط ایده آل انسانی و قرآنی برسد.

به عنوان مثال در بخشی از آیه 69 سوره نساء وَ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَ الرَّسُولَ اطاعت از خدا و اطاعت از انسان کامل عنوان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم زیارت، تقرب الهی را در پی خواهد داشت

تداوم زیارت، تقرب الهی را در پی خواهد داشت