مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-27سياسي

مگر می شود میان بیابان به زائران امام رضا(ع) خدمات نداد؟


سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ممنوعیت پیاده روی زائران به سمت مشهد برای کاروان های پیاده بوده که مجوزی برای حرکت کاروان های پیاده صادر نمی شود، - ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ممنوعیت پیاده روی زائران به سمت مشهد برای کاروان های پیاده بوده که مجوزی برای حرکت کاروان های پیاده صادر نمی شود، اما ممنوعیتی برای پیاده روی گروه های کوچک وجود ندارد.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پیاده روی زائران امام رضا(ع) از شهرهای اطراف به سمت مشهد اظهار کرد: پیاده روی به اسم جاماندگان اربعین به سمت مشهد نداریم، اما افرادی که به هر دلیلی نتوانستند به کربلا مشرف شوند با پای پیاده به قصد زیارت امام رضا(ع) عازم مشهد شده اند.

در حال حاضر ایستگاه های صلواتی اطراف مشهد زائر دارد، به این دلیل که از شهرهای اطراف زائر به سمت مشهد می آید، ایستگاه های صلواتی اطراف مشهد را فعال کردیم.

وی افزود: زمانی که ایستگاه صلواتی ثابت از قبل برای زائر امام رضا(ع) تاسیس شده، در این ایامی که زائر می آید، آیا می توانیم در آن را ببندیم؟ ما وظیفه داریم میان بیابان به زائران خدمت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر می شود میان بیابان به زائران امام رضا(ع) خدمات نداد؟

مگر می شود میان بیابان به زائران امام رضا(ع) خدمات نداد؟