مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-27سياسي

راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ انسجام اسلامی است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امت اسلامی توانست با وحدتی بی نظیر در تواصی به حق و مقاومت در صحنه ظاهر شود و یک رزمایش عملی بزرگ انسجام اسلامی را به تصویر بکشد.

- حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، آیین پیاده روی عاشقان حسینی به سمت امامزادگان و گلزار شهدای شهرهای مختلف گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای دهه پایانی صفر برنامه های ویژه ای اعم از اعزام مبلغ، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی و برگزاری مسابقات فرهنگی طراحی کرده است.

دیلمی قیام بزرگ عاشورا را از محوری ترین ارکان تعالی امت اسلام در مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی دانست و ادامه داد: وقتی به قیام بزرگ عاشورا نگاه می کنیم، متوجه جلوه گری جاودانگی و عظمت پیام آن می شویم.

وی اضافه کرد: امت اسلامی منسجم ایران توانست با وحدتی بی نظیر و بی بدیل در تواصی به حق و مقاومت در صحنه ظاهر شود و یک رزمایش عملی بزرگ انسجام اسلامی را در منظر جهانیان به تصویر بکشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: تکریم و تعظیم اربعین حسینی، پاسداری و حراست از دستاوردهای تمدن ساز عاشورا است و در این ایام است که اراده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ انسجام اسلامی است

راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ انسجام اسلامی است