مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 22:452021-09-26سياسي

برگزاری مراسم دهه آخر صفر در گناوه با رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه گفت: برنامه ها و مراسم سوگواری اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر در گناوه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- عبدالحمید شیخی در گفتگو با برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در روز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی قرائت زیارت اربعین در مصلی جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه محترم گناوه و مداحی حاج محمد بدری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

پیاده روی اربعین و تجمع عزاداران رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گناوه یادآور شد: پیاده روی اربعین و تجمع عزاداران حسینی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است که بعد از ظهر روز دوشنبه همزمان با روز اربعین حسینی از گلزار مطهر شهدا تا یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار خواهد شد.

شیخی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم در 35 مکان توسط هیئت ها و حسینیه ها و مساجد و اماکن مقدس شهرستان، اجرای مراسم تعزیه خوانی، برگزاری روضه های خانگی، توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، اهدا لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند و توزیع 15 هزار دست غذای گرم به صورت بسته بندی با رعایت نکات بهداشتی، از جمله برنامه های این ایام که با همکاری هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم دهه آخر صفر در گناوه با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم دهه آخر صفر در گناوه با رعایت پروتکل های بهداشتی