مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 20:302021-09-26سياسي

سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دوران سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است.

- ، سردار علی مقواساز شامگاه یکشنبه در آیین گرامی داشت روز سرباز ضمن قدردانی از سربازان سپاه استان اصفهان در همه رده ها و یگان ها با بیان اینکه ایام سربازی ایام ارزشمندی است و باید از آن بهره برداری لازم برای رشد و تقویت اراده صورت گیرد، اظهار داشت: جوانانی که اهل کار هستند مایه افتخار بوده چرا که آنها با کار و اراده گره خورده اند.

وی با بیان اینکه ایستادن پای هدف و اراده، تحقق آن را ممکن می سازد، ابراز داشت: برنامه ریزی و زمانبندی برای رسیدن به اهداف امری ضروری است و که نباید از آن غافل بود و این امر در ایام جوانی بازده بسیار بالایی خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دوران سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است، گفت: نتایج این تمرینات را در زندگی آینده لمس خواهند کرد و منجر به ترقی و رشد افراد خواهد شد.

وی افزود: مرد باید کار کند، اگر مرد عزم و اراده برای کار کردن نداشته باشد و اگر خسته شود نمی تواند زندگی اش را اداره کند و در آینده در ادامه زندگی اش به مشکل بر می خورد.

پیگیری مهارت آموزی در دوران سربازی سردار مقواساز اضافه کرد: چنانچه در دوران سربازی برخی از ناملایمت ها را شاهد هستید ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است

سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است