مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-26اجتماعي

کیفیت هوای تهران وارد شرایط بسیار ناسالم شد


با توجه به شاخص بالای این آلاینده به شهروندان و به ویژه افرادی که دارای حساسیت های خاص هستند، توصیه می شود حتی المقدور در محیط های سر بسته مانند منزل حضور داشته باشند و از تردد بی مورد در سطح شهر پرهیز کنند.

- شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: کیفیت هوای پایتخت، از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از 2.

5 میکرون با شاخص لحظه ای 224 وارد شرایط بسیار ناسالم (خطرناک) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در ساعات بعد از ظهر امروز با افزایش سرعت باد که از سمت غرب شهر تهران آغاز که منجر به افزایش شاخص شد.

با توجه به افزایش سرعت باد تا 11 متر بر ثانیه حجم زیادی از گرد و غبار وارد شهر شد که این امر موجب افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق کوچکتر از 10 میکرون گردید، به نحوی که در ساعت 5 شاخص برخط این آلاینده به عدد 224 رسید.

این شرکت از شهروندان تهرانی خواست: با توجه به شاخص بالای این آلاینده به شهروندان و به ویژه افرادی که دارای حساسیت های خاص هستند، توصیه می شود حتی المقدور در محیط های سر بسته مانند منزل حضور داشته باشند و از تردد بی مورد در سطح شهر پرهیز کنند.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک یا سبز، 51 تا 100 در شرایط قابل قبول یا زرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای تهران وارد شرایط بسیار ناسالم شد

کیفیت هوای تهران وارد شرایط بسیار ناسالم شد