مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-26فرهنگي

خاکسپاری سیامک اطلسی کنار عبادی و ولی الله شیراندامی + دو پیام تسلیت


کانون کارگردانان سینمای ایران و خانه سینما در پیام های جداگانه ای درگذشت سیامک اطلسی را تسلیت گفتند و اعلام شد که سیامک اطلسی در کنار محمد عبادی ( گوینده و دوبلور) و ولی الله شیراندامی (بازیگر) در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

- خاکسپاری سیامک اطلسی کنار عبادی و ولی الله شیراندامی + دو پیام تسلیت کانون کارگردانان سینمای ایران و خانه سینما در پیام های جداگانه ای درگذشت سیامک اطلسی را تسلیت گفتند و اعلام شد که سیامک اطلسی در کنار محمد عبادی ( گوینده و دوبلور) و ولی الله شیراندامی (بازیگر) در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام تسلیت کانون کارگردانان سینمای ایران آمده است: شنیدن خبر درگذشت آقای سیامک اطلسی، سینماگر پیشکسوت و عضو کانون کارگردانان، بر اثر کرونا باعث اندوه و تاثر بسیار زیاد گردید.

کانون کارگردان سینمای ایران درگذشت این کارگردان، بازیگر، نویسنده و دوبلور پیشکسوت را به خانواده آن مرحوم و اهالی سینما تسلیت می گوید.

خانه سینما هم درگذشت بازیگر،کارگردان، تهیه کننده سینما و دوبلور باسابقه سینمای ایران زنده یاد سیامک اطلسی را به خانواده محترم ایشان و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکسپاری سیامک اطلسی کنار عبادی و ولی الله شیراندامی + دو پیام تسلیت

خاکسپاری سیامک اطلسی کنار عبادی و ولی الله شیراندامی + دو پیام تسلیت