مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-26اجتماعي

ارائه خدمات به بیش از 20هزار نفر توسط موکب «کفیل زینب» اوقاف فارس


موکب «کفیل زینب» این اداره کل در شهر نجف روازنه به بیش از 20 هزار نفر از ائرین خدمات ارائه می کند.

- شیراز - مدیر کل اوقاف فارس گفت: موکب کفیل زینب این اداره کل در شهر نجف روزانه به بیش از 20 هزار نفر از زائرین خدمات ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو با وجود محدودیت در اعزام زائران به مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، امکان برپایی موکب های خدمت رسانی به زوار در مناطق مرزی ایران با عراق در سال جاری میسر نبود اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بر اساس مجوز سازمان اوقاف و امور خیریه تصمیم گرفت به منظور اجرای نیات واقفین خیراندیش و با موضوع اربعین حسینی با حضور در کشور عراق و برپایی موکب خدمت رسانی در کنار موکب های مردمی عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: بر این اساس موکب کفیل زینب با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با استقرار در شهر نجف اشرف از تاریخ 1 مهر ماه فعالیت خود را به منظور ارائه خدمت به زوار آغاز کرده و این خدمت رسانی تا پنج روز بعد از برگزاری مراسم اربعین ادامه خواهد داشت و از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر بازگشت نیز پذیرایی می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: روزانه در این موکب به بیش از 20 هزار نفر زائر سیدالشهداء (ع) خدمات ارائه می شود و این خدمت رسانی در قالب پذیرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به بیش از 20هزار نفر توسط موکب «کفیل زینب» اوقاف فارس

ارائه خدمات به بیش از 20هزار نفر توسط موکب «کفیل زینب» اوقاف فارس