مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-26اقتصادي

تکمیل و اتمام کنارگذر غربی مریوان با 130میلیارد تومان اعتبار


مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: تکمیل و اجرای کنارگذر غربی شهرمریوان به اعتباری در حدود 130میلیارد تومان نیاز دارد که باید برای تامین آن راهکار مناسبی پیدا کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: تکمیل و اجرای کنارگذر غربی شهرمریوان به اعتباری در حدود 130میلیارد تومان نیاز دارد که باید برای تامین آن راهکار مناسبی پیدا کرد.

عرفان مرادی، امروز یکشنبه(4 مهرماه) در جلسه ای که برای بررسی راهکارهای لازم جهت از سرگیری عملیات اجرایی و تکمیل کنارگذر غربی مریوان اظهار کرد: کنارگذر غربی مریوان3200متر طول دارد که در سنوات گذشته و برابر تفاهم اولیه آنچه که در تعهد راه و شهرسازی بوده انجام شد و ادامه عملیات اجرایی که در تعهد شهرداری مریوان بود به عللی انجام نشد.

وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، ادامه عملیات نیز به اداره کل راه و شهرسازی کردستان محول شده و با توجه به نیاز شهر مریوان به احداث این کمربندی، راه و شهرسازی نیز مصمم است نسبت به تکمیل و اتمام کمربندی اقدام کند که در این راستا با مشکلاتی مواجه است.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روان سازی و هدایت ترافیک ترانزیت مرز رسمی باشماخ و جلوگیری از حوادث احتمالی در داخل شهر مریوان و افزایش ایمنی هرچه بیشتر، علت عمده ساخت این کمربندی است خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و اتمام کنارگذر غربی مریوان با 130میلیارد تومان اعتبار

تکمیل و اتمام کنارگذر غربی مریوان با 130میلیارد تومان اعتبار