مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-26سياسي

کسب رتبه برتر بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در خصوص کسب رتبه برتر بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در خصوص کسب رتبه برتر بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم نظم ده در خصوص کسب رتبه برتر بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار در میان دستگاه های اجرایی کشور و با اشاره به کسب رتبه برتر سازمان بهزیستی کشور در طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، مرتبط با محیط کسب و کار که در سال 1399 سازمان بهزیستی کشور در بین 18 دستگاه اصلی و 23 دستگاه فرعی توانست رتبه اول را کسب کند، بیان کرد: این کار توسط مرکز پژوهش های اتاق ایران و مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی در تابستان سال 1400 انجام شده است و به مدت 25 روز در ماه های تیر و مرداد این طرح ارزیابی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه محیط کسب و کار به مجموعه عواملی گفته می شود که بر عملکرد یا اداره آن سازمان، بنگاه و دستگاه بسیار موثر است و به نوعی آن محیط کسب و کار خارج از کنترل مدیران سازمان ها و دستگاه هاست، گفت: امروزه بهبود محیط کسب و کار یکی از مهم ترین راهبردهای توسعه اقتصادی در هر کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار

کسب رتبه برتر بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار