مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 03:452021-09-26پزشكي

آنچه باید در مورد درمان ارتودنسی بدانید/ از مدت زمان درمان تا نکات بهداشتی


دندانپزشک با اشاره به اینکه ارتودنسی می تواند نجات دهنده دندان ها، بافت لثه و استخوان اطراف آن باشد، گفت: درمان ارتودنسی به طور معمول حدود یک سال و نیم تا دو سال و نیم به طول می انجامد.

- آرش محرابی دندانپزشک و متخصص ارتودنسی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره موضوع ارتودنسی اظهارداشت: درمان های ارتودنسی به منظور برقراری رابطه بین دندانی و فکی بهتر انجام می شود، این روش درمان نه تنها زیبایی را به چهره فرد برمی گرداند بلکه با رعایت بهداشت، از پوسیدگی بیشتر دندان جلوگیری کرده و طول عمر دندان ها افزایش می یابد.

این دندانپزشک اضافه کرد: درمان ارتودنسی به طور معمول حدود یک سال و نیم تا دو سال و نیم به طول می انجامد، این روش، علم و هنر اصلاح تناسب صورت و دندان هاست که یک دندان پزشک متخصص این رشته، می تواند به مراجعان خود برای پیشگیری از ناهنجاری ها کمک کند.

محرابی ادامه داد: دندان پزشک متخصص ارتودنسی می تواند با تشخیص به موقع ناهنجاری های فک ها یا دندان ها به درمان یا جلوگیری از وخیم شدن مشکلات بپردازد  و مراجعه به یک دندان پزشک ماهر در سال های اولیه زندگی یعنی حدود هفت، هشت سالگی و حتی زودتر می تواند از این نظر بسیار کمک کننده باشد تا فرد فرصت پیشگیری را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید در مورد درمان ارتودنسی بدانید/ از مدت زمان درمان تا نکات بهداشتی

آنچه باید در مورد درمان ارتودنسی بدانید/ از مدت زمان درمان تا نکات بهداشتی