مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:352021-09-25پزشكي

کاهش چشمگیر مراجعه زائران اربعین به درمانگاه ها/ فقط یک نفر مشکوک به کروناست


معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به کاهش مراجعه زائران اربعین به درمانگاه ها گفت: در حدود 12 روز فعالیت در مراکز درمانی کربلا و نجف، - حسین فضلی، معاون عتبات مرکز رسمی آغاز کردند و در دو درمانگاه نجف و کربلا مستقر شدند.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال های گذشته مراجعه زائران به درمانگاه ها کاهش چشمگیری داشته است، افزود: تیم پزشکی ما شامل پزشک عمومی، متخصص قلب، متخصص داخلی، فوق ریه، جراح و اورژانس، ارتوپد و زنان و همچنین تکنسین آزمایشگاه، دارویی و کارشناسان بهداشت در نجف و کربلا استقرار پیدا کردند.

فضلی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا آمادگی لازم برای درمان را نیز کسب کردیم، تصریح کرد: تاکنون تنها یک مورد مشکوک به کرونا به درمانگاه مراجعه کرده است که آزمایش آن امروز یکشنبه آماده می شود.

با این وجود، با توجه به احتمال کرونا پیشنهاد کردیم که نه تنها فرد مشکوک به کرونا، بلکه همراهان او نیز آزمایش کرونا بدهند و به راه خود در مسیر ادامه ندهند تا وضعیت قطعی مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امسال تیم درمانی اربعین که قرار بود 400 نفر باشند، به دلیل مشکلات مالی کاهش یافت و 180 نفر به عنوان تیم درمانی و بهداشتی اربعین به عراق اعزام شدند و در دور مرکز کربلا و نجف به زائران خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر مراجعه زائران اربعین به درمانگاه ها/ فقط یک نفر مشکوک به کروناست

کاهش چشمگیر مراجعه زائران اربعین به درمانگاه ها/ فقط یک نفر مشکوک به کروناست