مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:352021-09-25سياسي

ایران برای آزادزیستن بهای بسیار بزرگی پرداخت کرده است


‍  فاطمه منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ضمن تبیین رشادت های رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس معتقد است که مردم ایران برای آزاد زیستن بهای بسیار بزرگی پرداخت کرده است.

- ایسنا/سمنان ‍  فاطمه منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ضمن تبیین رشادت های رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس معتقد است که مردم ایران برای آزاد زیستن بهای بسیار بزرگی پرداخت کرده است.

‍ فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان همزمان با هفته دفاع مقدس با اشاره به استفاده از واژه دفاع مقدس برای دفاع در برابر جنگ تحمیلی دشمنان از سوی امام راحل اظهار کرد: واژه دفاع مقدس در قالب ایده ای که ریشه های فرهنگی و اجتماعی دارد، نخستین بار از سوی امام خمینی(ره) در برابر دشمن متجاوز مطرح شد و این قداست بخشی، منجر به ورود همه جانبه مردم به تمام بخش های جنگ شد و معادله جنگ را به کلی تغییر داد.

وی به روحیات معنوی رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: ملاک تقدس دفاع مقدس را می توانیم در اعتقاد و انگیزه افرادی که در آن دوران به میدان رفتند نیز ببینیم.

وی ادامه داد: آنچه که مسلم است اینکه تحمیل جنگ بر کشوری که ساختارهای سیاسی و اجتماعی اش به دلیل انقلاب مردمی، در حال پوست اندازی و دگرگونی بود، دفاع محسوب می شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای آزادزیستن بهای بسیار بزرگی پرداخت کرده است

ایران برای آزادزیستن بهای بسیار بزرگی پرداخت کرده است