مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-25بين الملل

اعلام برائت عشایر عرب عراق از نشست دعوت به سازش در اربیل


عشایر عرب اهل مناطق مورد مناقشه میان دولت بغداد و منطقه کردستان عراق از نشست شخصیت های عشایری در اربیل و دعوت آنها به سازش با رژیم صهیونیستی اعلا م برائت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عشایر عرب در مناطق مورد مناقشه میان دولت مرکزی فدرال با دولت منطقه کردستان عراق امروز شنبه از نشستی که دیروز جمعه در اربیل برای دعوت به سازش با رژیم صهیونیستی برگزار شده بود اعلام برائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، مزاحم الحویت سخنگوی عشایر عراق در بیانیه ای خبری گفت: ما از کنفرانسی که دیروز جمعه در هتل دیوان در استان اربیل برای دعوت به عادی سازی روابط میان بغداد و اسراییل برگزار شده بود اعلام برائت می کنیم.

وی افزود: شخصیت های حاضر در این کنفرانس و در راس آن شیخ وسام الحردان نماینده دور و نزدیک ما نیستند و نماینده عرب های سنی و عشایر عرب اصیل عراقی نیستند.

سخنگوی عشایر عراق گفت: ما از دولت فدرال و دولت منطقه کردستان عراق می خواهیم با گشودن یک پرونده تحقیق، عوامل ساماندهی این کنفرانس را شناسایی کنند، زیرا این کنفرانس به ملت عراق به طور کل و طائفه اهل تسنن به طور خاص هیچ ربطی ندارد.

منابع عراقی، امروز (شنبه)، گزارش دادند که بیش از 300 نفر در یک نشست با حضور شخصیت هایی عشایری که در شهر اربیل برگزار شده است، خواهان عاد ی سازی روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برائت عشایر عرب عراق از نشست دعوت به سازش در اربیل

اعلام برائت عشایر عرب عراق از نشست دعوت به سازش در اربیل