مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-25سياسي

آثار هنری نقشی اساسی در ایجاد تحول و حل مشکلات دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ایفا نقش هنرمندان برای برون رفت از مشکلات ضروری است، گفت: آثار هنری نقشی اساسی در ایجاد تحول و حرکت به سوی حل مشکلات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر شنبه در دیدار با هنرمندان و شاعران خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: محافلی از این دست حال و هوای افراد را تغییر می دهد لذا برای هر فردی نیاز است که با هنر و شعر انس بگیرد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم ایجاد بستر رشد هنرمندان، گفت: مجموعه حوزه هنری باید به گونه ای عمل کند که استعدادها شناسایی و در مسیر درست قرار بگیرند و در این راستا برپایی محافل ادبی و شب های شعر و نقد و بررسی آثار زمینه ساز پخته شدن اشعار خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر برپایی محافل ادبی، افزود: این اتفاق بستری خواهد شد تا نسل جدیدی از شاعران دردمند به منصه ظهور برسند.

حجت الاسلام نوری در ادامه به دردهای موجود در جامعه اشاره کرد و خواستار تبیین آن به گونه های مختلف به ویژه از طریق زبان هنر شد و تصریح کرد: بیان دردهای جامعه به شیوه هنرمندانه بسیار اثرگذارتر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین به هنرنمایی دعبل خزایی و اثرگذاری سروده های او اشاره کرد و بیان داشت: احیا و ماندگاری بسیاری از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری نقشی اساسی در ایجاد تحول و حل مشکلات دارد

آثار هنری نقشی اساسی در ایجاد تحول و حل مشکلات دارد