مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-25اقتصادي

درخواست سازمان جهانی بهداشت برای توزیع عادلانه 2 داروی کرونا


به موازات آن، WHO برای تولیدکنندگانی که ممکن است بخواهند محصولات خود را برای بررسی صلاحیت اولیه ارسال کنند، فراخوان داده که این امر باعث افزایش تولید و در نتیجه دسترسی بیشتر به درمان می شود.

- به موازات آن، WHO برای تولیدکنندگانی که ممکن است بخواهند محصولات خود را برای بررسی صلاحیت اولیه ارسال کنند، فراخوان داده که این امر باعث افزایش تولید و در نتیجه دسترسی بیشتر به درمان می شود.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) توزیع عادلانه دو داروی کووید 19 به نام های کاسیریوی مب و ایمدوی مب را از سوی شرکت های تولیدکننده آن خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) از شرکت ها و کشورهای تولید کننده این دو دارو بر پایه پادتن های مصنوعی به نام های کاسیریوی مب (casirivimab) و ایمدوی مب (imdevimab) درخواست کرد که به قیمت بالا و تولید محدود این ترکیب آنتی بادی توسط شرکت دارویی ریجنران (Regeneron) در ایالات متحده رسیدگی کرده و از استفاده ایمن و مناسب دارو اطمینان حاصل کنند.

با توجه به هزینه بالا و دسترسی کم به درمان ترکیبی این داروها که یک شیوه درمان بر اساس دو پادتن مونوکلونال یا تک تیره هستند، برنامه بهداشت جهانی یونیتید (UNITAID) در حال مذاکره با شرکت داروسازی روش است که این داروها را با قیمت پایین تر و به منظور توزیع عادلانه در تمام مناطق به ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان جهانی بهداشت برای توزیع عادلانه 2 داروی کرونا

درخواست سازمان جهانی بهداشت برای توزیع عادلانه 2 داروی کرونا