مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25پزشكي

زائران امام رضا(ع) از سفر به مشهد خودداری کنند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون در کشور به بالای 70 درصد نرسیده، از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور درخواست داشته ایم مردم و زائران امام رضا(ع) را اقناع کرده تا از سفر به مشهد خودداری کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون در کشور به بالای 70 درصد نرسیده، از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور درخواست داشته ایم مردم و زائران امام رضا(ع) را اقناع کرده تا از سفر به مشهد خودداری کنند.

حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تدابیر ستاد کرونا خراسان رضوی در دهه پایانی صفر در مشهد اظهار کرد: یک طرح و پروتکل اختصاصی برای خراسان رضوی آماده شده که به ستاد کرونا استانی نیز ارائه و یک مرتبه پیرامون آن نیز بحث و بررسی شده است.

ستاد ملی کرونا نیز برای دهه آخر صفر برنامه ای جداگانه دارد که به محض ابلاغ، اعمال خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ممنوعیت پیاده روی زائران امام رضا(ع) در جاده های خراسان رضوی منتهی به مشهد تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی یک ابلاغیه از کلیه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور درخواست داشته تا با اقناع سازی هیات های مذهبی و مردم، توضیح دهند که با توجه به اینکه واکسیناسیون در کشور به بالای 70 درصد نرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران امام رضا(ع) از سفر به مشهد خودداری کنند

زائران امام رضا(ع) از سفر به مشهد خودداری کنند