مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-24سياسي

استانداران باید زودتر انتخاب شوند/ ورود نمایندگان در مسائل اجرایی آسیب است


دولت باید هر چه زودتر استانداران لایق، دلسوز و ولایی را انتخاب کند تا کار دولت بهتر پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در دوران ما عظمتی شد برای رفعت دین و اعتلای نام اهل بیت(ع) در دنیا، اظهار داشت: در زمانی زندگی می کنیم که عظمت امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را با چشمان خود می بینیم و خدا کند از این عظمت و نورافشانی اهل بیت(ع) در عالم وجود بهره ببریم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه اربعین امروز یک روز و یک زیارت نیست امروز اربعین یک رسانه جهانی شده است، افزود: وقتی کاری برای خدا شد، خدا رنگ و روی ابدی به آن می دهد، امروز اربعین یک رسانه جهانی به نفع شیعه و اهل بیت شده است و از همه ادیان و مذاهب در این مانور مذهبی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم این حرکت بین المللی مقدمه و راه گشایی باشد برای ظهور فرزندش حضرت مهدی(ع) بیان کرد: دنیا باید قبل از ظهور حضرت مهدی(عج) امام حسین(ع) را بشناسد و با ایشان آشنا باشد.

صالح با گرامیداشت هفته دفاع مقدی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری ها است، اگر دفاع مقدس نبود امروز نامی از ایران و اسلام و اهل بیت نبود، همه اینها مرهون 8 سال دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران باید زودتر انتخاب شوند/ ورود نمایندگان در مسائل اجرایی آسیب است

استانداران باید زودتر انتخاب شوند/ ورود نمایندگان در مسائل اجرایی آسیب است