مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-24سياسي

برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب و باج خواهی هستند


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ویژه فضای مجازی در زندگی امروز، گفت: متأسفانه افراد در این حوزه بیشتر به دنبال تخریب و باج خواهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه فعالیت های فرهنگی، گفت: رهبری در ابتدای مجلس کنونی پیگیری دو اولویت مهم حل مسائل فرهنگی و مشکلات اقتصادی را از اصلی ترین مأموریت های نمایندگان دانستند.

افراد در فضای مجازی بیشتر به دنبال تخریب و باج خواهی هستند وی با تاکید بر این اینکه تمام دستگاه های اجرایی طبق قانون می بایست یک درصد از اعتبارات خود را صرف فعالیت های فرهنگی کنند افزود: نزدیک به 300 ارگان در اعتبارات فرهنگی کشور سهیم هستند و در نهایت این وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با اختصاص اعتبارات ناچیز در ازای شرح وظایف گسترده، باید پاسخگوی تمامی مشکلات و معضلات این حوزه باشد، آیا این درست است؟ نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لرستان با پیشینه فرهنگی، هنری و تاریخی روشن و نزدیک به پنج هزار اثر باستانی، پاسدار یک فرهنگ غنی است اما در حوزه فرهنگ نیز همچون سایر حوزه ها مظلوم واقع شده است.

ابراهیمی بیان داشت: شبکه مجازی با توجه به نقش ویژه ای که در زندگی امروز دارد باید مطالبه گر نیازهای مردم و جامعه باشد، اما متأسفانه افراد در این حوزه بیشتر به دنبال تخریب و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب و باج خواهی هستند

برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب و باج خواهی هستند