مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-24بين الملل

طرح قطع کمک های اطلاعاتی و تدارکاتی آمریکا به رژیم سعودی تصویب شد


مجلس نمایندگان آمریکا طرح قطع حمایت های اطلاعاتی و تدارکاتی از حملات هوایی رژیم سعودی به یمن را تصویب کرد و اکنون این طرح منتظر رأی مجلس سنای این کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که ادعاهای پیشین آمریکا مبنی بر تلاش برای پایان دادن به جنگ به یمن مجبور می کند.

این طرح که البته مخالفان زیادی نیز در مجلس نمایندگان آمریکا داشت، با اختلاف کم 219 رأی موافق و 207 رأی مخالف قانون گذاران آمریکایی به تصویب رسید.

این طرح توسط رو خانا نماینده دموکرات ایالات کالیفرنیا و سناتور برنی سندرز برای گنجانده شدن در طرح بودجه نظامی سالانه آمریکا پیشنهاد داده شده بود که شامگاه پنجشنبه در صحن عمومی مجلس نمایندگان به رأی گذاشته شد.

به نوشته المانیتور، طرح مذکور اکنون باید در مجلس سنا نیز به رأی گذاشته شود تا بعد از اعلام نظر سناتورها تکلیف قرار گرفتن آن در لایحه بودجه نظامی آمریکا مشخص شود.

خانا طی بیانیه ای که در دفاع از این طرح قرائت کرد، گفت: تصویب متمم ما برای بودجه دفاعی امسال، این سیگنال واضح را به دولت عربستان سعودی می فرستد که آنها باید این جنگ فرسایشی را پایان داده، از راهکار سیاسی حمایت کرده و جبران مافات کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قطع کمک های اطلاعاتی و تدارکاتی آمریکا به رژیم سعودی تصویب شد

طرح قطع کمک های اطلاعاتی و تدارکاتی آمریکا به رژیم سعودی تصویب شد