مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 22:002021-09-23سياسي

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون به نام شهید مدافع سلامت البرز


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از راه اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون به نام اولین شهید مدافع سلامت این استان خبر داد.

- کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از راه اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون به نام اولین شهید مدافع سلامت این استان خبر داد.

سردار حیدرنیا ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پایگاه واکسیناسیون شهید پیران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دفاع مقدس هر ساله در این زمان و تاریخ یادآور دلاور مردی های مردان مردی می اندازد که شیران روز و زاهدان شب بودند.

وی با بیان اینکه رزمندگان با ایثار، شهادت، مجاهدت و تلاش خالصانه و فقط برای رضای خدا و صیانت از نظام پای در جبهه ها گذاشتند، تصریح کرد: بسیاری از آنان از سوی خداوند متعال گلچین و اکنون در اعلی علیین مهمان خدا هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: امروز امنیت، اقتدار و آبرویی که این نظام و انقلاب دارد به برکت خون پاک شهدای والا مقامیست که همه و همه ناظر و آگاه بر کردار و عملکرد ما هساند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار امام عظیم الشان ماست، خاطرنشان کرد: بسیج یک، یکدانه ایست که هر کجا در هر نقطه از این مملکت و نظام و در بلاد مسلمین مشکلی بوجود می آید، خالصانه وارد صحنه می شود و به مانند سیلی مشکلات را برطرف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون به نام شهید مدافع سلامت البرز

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون به نام شهید مدافع سلامت البرز