مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-23سياسي

دولت سیزدهم زمینه طنین انداز شدن روحیه جهادی را در کشور فراهم کند


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در گام دوم انقلاب کشور نیازمند به کارگیری رفتار دفاع مقدس در همه بخش های مدیریتی است و امیدواریم دولت سیزدهم زمینه تحقق این مسئله و طنین انداز شدن روحیه جهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دفاع مقدس باید به آن بیشتر توجه داشت تبیین نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس است چراکه این مسئله جای کار کردن بسیار دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی افزود: استان مرکزی با برگزاری کنگره تقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید توانست به بخش کوتاهی از نقش و مدیریت حضرت امام(ره) بپردازد که صدها تواید محتوا و صدها برنامه محتوایی دستاورد آن است اما به جهت گستردگی و عمق مسئله باید ادامه دار باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: راه اندازی قرارگاه روح الله با رویکرد آشنایی با سیره و های آنهاست و سیره شهدا به ما درس می دهد رمز پیروزی و کمال تبعیت از ولایت است.

وی اضافه کرد: طلاب و روحانیون در طول انقلاب اسلامی نقش مهم و اثرگذاری در موفقیت های انقلاب اسلامی ایفا کرده اند که یکی از دستاوردهای مهم این قشر خدوم ایجاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم زمینه طنین انداز شدن روحیه جهادی را در کشور فراهم کند

دولت سیزدهم زمینه طنین انداز شدن روحیه جهادی را در کشور فراهم کند