مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-23اقتصادي

اراضی بافت فرسوده آبکوه سنددار می شود


مدیر پروژه بافت فرسوده آبکوه شهرداری مشهد از تصویب طرح های تشویقی، صدور سند برای برخی از اراضی و احداث پروژه 20 واحدی مسکونی دراین منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدناصر خطیب  از تصویب طرح های تشویقی، صدور سند برای برخی از اراضی و احداث پروژه 20 واحدی مسکونی دراین منطقه خبر داد و گفت: با همکاری آستان قدس رضوی، توافق شد سند استیجاری املاک قولنامه ای متعلق به شهرداری و اهالی بافت محله آبکوه با پرداخت 21 درصد ارزش املاک، به آستان قدس رضوی، صادر شود.

مدیر پروژه بافت فرسوده آبکوه شهرداری مشهد افزود: هم اکنون سند 14 قطعه زمین متعلق به شهرداری و یک قطعه مربوط به اهالی در مرحله صدور و مقدمات اخذ سند برای سایر املاک متعلق به شهرداری و مالکین دارای صلح نامه نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: این اتفاق باعث خواهد شد تا با سنددار شدن اراضی آبکوه سعدآباد، ضمن انتفاع اراضی و املاک بافت، با بهره گیری از مصوبه تشویقی، اهالی، سازندگان، سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان، با توجیه اقتصادی و بدون تردید از صدور اسناد مالکیتی، از احداث پروژه در بافت، استقبال کنند.

خطیب خاطرنشان کرد: در کنار این نتایج مطلوب به منظور تسریع در امر اعتلای بافت آبکوه – سعدآباد پروژه 20 واحد مسکونی به عنوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی بافت فرسوده آبکوه سنددار می شود

اراضی بافت فرسوده آبکوه سنددار می شود