مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-23سياسي

راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی


برای اولین بار دوره دکتری رشته مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد.

- راه اندازی دوره دکتری "مطالعات زنان و خانواده" در دانشگاه شهید بهشتی برای اولین بار دوره دکتری رشته "مطالعات زنان و خانواده" در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد اسحاقی در مراسم افتتاح دوره دکتری رشته مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی گفت: این رشته برای اولین بار در کشور در پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی دایر می شود و این دانشگاه این افتخار را دارد که در این حرکت علمی یک وظیفه ملی را ایفا نماید.

وی در ادامه با اشاره به مراحل طی شده برای اخذ مجوزهای مورد نیاز، تاکید کرد: دایر نمودن این رشته به عنوان یک دستاورد در بحث خانواده، در کنار گسترش مرزهای دانش، در حوزه کاربردی و توسعه ای بسیار مهم است.

راه اندازی این رشته فرصت مناسبی برای تدوین و تولید متون آموزشی است و درس گفتارهای این رشته با هدف مرجعیت علمی با همکاری بین شورای تحول و انتشارات سمت مدون می شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برنامه ملی مطالعات خانواده در کشور اظهار کرد: این برنامه می تواند مبنای خوبی برای ارتباط بین دانشگاه و پژوهشکده با جامعه هدف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی

راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی