مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-23پزشكي

بزرگترین مرکز درمانی زنان و سرطان در آمل راه اندازی می شود


معاون درمان وزیر بهداشت از دو برنامه جدی این وزارتخانه برای راه اندازی بزرگترین بخش درمانی زنان و زایمان ونوزادان و مرکز درمان سرطان در بیمارستان آمل خبر داد.

- ، قاسم جان بابایی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز بیمارستان امام خمینی (ره) آمل گفت: مرکز سرطان و بخش شیمی درمانی که قسمتی از آن در بیمارستان امام علی راه اندازی شده است.

وی افزود: البته همسو با این بیمارستان، مرکز ارین آمل نیز فعال وبه بیماران سرطانی خدمات اولیه ارائه می کند.

معاون درمان وزیر بهداشت ودرمان ادامه داد، بخش رادیوتراپی و پرتودرمانی که یکی از درمان های اساسی بیماری سرطان رادیوتراپی و شیمی درمانی است ساختمان آن در بیمارستان امام علی (ع) آمل در حال ساخت بوده و جزو تعهدات وزارت بهداشت است که تجهیزات مورد نیاز آن باید تأمین شود.

جان بابایی تصریح کرد، جای نگرانی برای ارائه خدمات درمانی برای شهروندان آملی وجود ندارد و هدف مان این است که هر چه زودتر این دستگاه تحویل آمل داده شود تا مریض هایی این شهرستان و شهرهای اطراف از خدمات جامع سرطان در این بیمارستان بهره مند شوند.

مراحل پایانی ساخت مرکز زنان و نوزادان مازندران در آمل معاون درمان وزیر بهداشت ودرمان همچنین در خصوص مراحل پایانی توسعه مرکز زنان و نوزادان در بیمارستان امام علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز درمانی زنان و سرطان در آمل راه اندازی می شود

بزرگترین مرکز درمانی زنان و سرطان در آمل راه اندازی می شود