مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-23سياسي

تعیین استاندار آشنا به گردشگری از سوی وزارت کشور برای یزد


جمعی از فعالان گردشگری یزد از رییس مجمع نمایندگان استان خواستند تا در پیگیری تعیین و انتخاب استانداری آشنا به حوزه گردشگری از سوی وزارت کشور اقدام کند.

- ایسنا/یزد جمعی از فعالان گردشگری یزد از رییس مجمع نمایندگان استان خواستند تا در پیگیری تعیین و انتخاب استانداری آشنا به حوزه گردشگری از سوی وزارت کشور اقدام کند.

جمعی از فعالان گردشگری یزد در نامه ای که به امضای عموماً مسئولان کمیته های گردشگری رسیده است، خطاب به رییس مجمع نمایندگان استان و رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، خواستار پیگیری این مسئول در رابطه با تعیین و انتصاب استانداری توانمند و آشنا به حوزه گردشگری از سمت وزارت کشور شدند.

متن این نامه بدین شرح است؛ من تصورم این است که اگر مسئولین کشور بتوانند از همین مسئله گردشگری به شکل درست، با تبلیغات صحیح و با جهت گیری صحیح استفاده کنند، درآمد آن کشور را از همه معونه های دیگر بی نیاز می کند.

مقام معظم رهبری(مدظله) گردشگری امروزه یکی از صنایع مورد تاکید دولت های دنیاست و به سومین اقتصاد بزرگ دنیا مبدل گشته است و بنا بر آمار سازمان جهانی گردشگری بودجه ای که مردم دنیا برای مسافرت و تفریح اختصاص می دهند برابر با 11 درصد درآمد ناخالص کل جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین استاندار آشنا به گردشگری از سوی وزارت کشور برای یزد

تعیین استاندار آشنا به گردشگری از سوی وزارت کشور برای یزد