مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-23سياسي

رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در اسدآباد


به مناسبت هفته دفاع مقدس، از دو کتاب «نگاهی به خاطرات زنان دفاع مقدس» و از «تیر تا شهریور» به قلم منصورعلی استواری رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید موسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس؛ سعید کتابی، فرماندار اسدآباد؛ عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و سایر اعضای انجمن اسدآباد در محل کتابخانه شهید رجایی این شهر برگزار شد.

در این نشست  آیین رونمایی از دو کتاب نگاهی به خاطرات زنان دفاع مقدس و از تیر تا شهریور به قلم منصورعلی استواری نویسنده اسدآبادی برگزار و از پروانه شفیعی نیا و فاطمه بگزاده نویسندگان بومی و فعال حوزه دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد در این نشست اظهار داشت: پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد پس از 10 سال با همکاری نماینده مردم اسدآباد در مجلس، فرمانداری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان از سر گرفته شد و 20 میلیارد ریال به آن اختصاص یافت.

مهدی مرادیان تمجید با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه 90 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز داریم افزود: امیدواریم در سال آینده این پروژه به بهره برداری رسیده و مردم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در اسدآباد

رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در اسدآباد