مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-23ورزشي

تعطیلی تمرینات تیم امید نساجی مازندران به دلیل دخالت در کار


با تصمیم ابراهیم مرادی سرمربی تیم امید نساجی مازندران، تمرینات این تیم آنچه دخالت مدیران باشگاه عنوان شد تعطیل شد ه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تمرینات تیم امید نساجی مازندران، قهرمان مقتدر فصل قبل رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، که در حال برگزاری تمرین های منظم و بازی های دوستانه جهت آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های این فصل بود، به دلیل آنچه دخالت های مدیریت باشگاه در لیست بازیکنان جهت فصل آینده و خط زدن بازیکنان بومی و شایسته حاضر در لیست، اعلام شده تعطیل شد تا در فاصله ی کم باقی مانده تا شروع فصل، کاربلد و بومی این تیم بسپارند و از دخالت های بی جا و فشارهای بی مورد و آزار دهنده که موجب مختل شدن نظم و انضباط این تیم و عدم اختیار کامل سرمربی در بستن تیم تحت هدایت خود می شود بپرهیزند.

بر اساس شنیده ها مدیران باشگاه نساجی از سرمربی تیم امید خواستند تا با خط زدن پنج بازیکن بومی تیم امید چند بازیکن از  لیگ پایه تهران را جایگیزین این نفرات کند؛ سرمربی تیم قهرمان ایران ضمن مخالفت با این حرکت مدیر و سرمربی تیم بزرگسالان تمرینات تیم امید را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

 ضمن اینکه که ابراهیم مرادی در قبال این حرکت باشگاه  از سمت خود استعفا کرد و در روزهای آتی استعفا کتبی خود را تقدیم رضا تقوی مدیر تیم های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمرینات تیم امید نساجی مازندران به دلیل دخالت در کار

تعطیلی تمرینات تیم امید نساجی مازندران به دلیل دخالت در کار