مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-23اقتصادي

تکمیل پروژه نمایشگاه بین المللی البرز نیازمند اعتبار 10 میلیاردی است


به گفته رییس اتاق بازرگانی البرز در صورت تزریق اعتبار فاز نخست نمایشگاه دائمی و بین المللی استان تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، صبح امروز در جریان بازدید استاندار و جمعی از مدیران کل استان از محل احداث پروژه نمایشگاه بین المللی که در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حال احداث است، گفت: این پروژه با تلاش سهامداران به پیشرفت 85 درصدی رسیده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: برای تکمیل 15 درصد باقیمانده کار نیاز به تامین مالی است و از استاندار البرز درخواست کرده ایم که تدابیر لازم برای تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اندیشیده و اجرایی شود که در صورت تزریق اعتبار لازم پروژه نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز تاکمتر از 3 ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

وی در مورد مشکلاتی که در زمینه تامین زیرساخت هایی مانند آب، برق و گاز در احداث این نمایشگاه وجود داشت، افزود: با مدیران کل دستگاه های مربوطه برای حل و فصل این مشکلات گفتگو شد.

رضایی توضیح داد: با اداره کل راه و شهرسازی استان نیز پیرامون رفع مشکلی که در زمینه عقد قرارداد پروژه نمایشگاه بین المللی استان وجود داشت، مذاکرات لازم نجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه نمایشگاه بین المللی البرز نیازمند اعتبار 10 میلیاردی است

تکمیل پروژه نمایشگاه بین المللی البرز نیازمند اعتبار 10 میلیاردی است