مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:102021-09-22اقتصادي

خسارت 95 درصدی کرونا به صنف تالارهای پذیرایی


دبیرکل اتاق اصناف ایران ابراز امیدواری کرد که در ماه آینده با تصویب مصوبه ها، مجوز بازگشایی تالار داران صادر شود و گفت: بیش از 19 ماه هست که صنف تالارهای پذیرایی به دلیل کرونا تعطیل هستند و اکثریت این واحدها خسارت بالای 95 درصد دیده اند.

- دبیرکل اتاق اصناف ایران ابراز امیدواری کرد که در ماه آینده با تصویب مصوبه ها، مجوز بازگشایی تالار داران صادر شود و گفت: بیش از 19 ماه هست که صنف تالارهای پذیرایی به دلیل کرونا تعطیل هستند و اکثریت این واحدها خسارت بالای 95 درصد دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اتاق اصناف ایران محمدباقر مجتبایی اظهار کرد: بیش از 19 ماه است که اعضای صنف تالارهای پذیرایی در سراسر کشور فعالیت نداشتند و در یک دوره کوتاه مدت هم که با رعایت پروتکل های سنگین بهداشتی اجازه فعالیت داده شد، عملا تعطیل بودند و نتوانستند کسب و کاری داشته باشند و اکثریت این واحدها ورشکست شدند.

وی تصریح کرد: از مجموع 5200 تالار دار و باغ تالار صنفی بیش از صد هزار نفر نیرو و پرسنل شاغل داشتند که در حال حاضر بیکار شده اند که بیشتر از قشرضعیف جامعه هستند و این مساله دغدغه اصلی اتاق اصناف ایران است که بتوانیم وضعیت کسب و کار این واحدها را ساماندهی کنیم که در این شرایط سخت اقتصادی بتوانند مجددا به کارشان برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 95 درصدی کرونا به صنف تالارهای پذیرایی

خسارت 95 درصدی کرونا به صنف تالارهای پذیرایی