مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:052021-09-22بين الملل

دیدار مقامات فرانسه و آمریکا در سازمان ملل لغو شد


مقامات آمریکایی اعلام کردند دیدار میان سران فرانسه و آمریکا با حضور مقامات دیگر کشور ها که قرار بود در حاشیه هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل اتفاق افتد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های آمریکا، مقامات ارشد در وزارت خارجه آمریکا اعلام کردند دیدار امروز چهارشنبه میان آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان برگزار نخواهد شد.

یک مقام آمریکایی مدعی شد: فکر می کنم تداخل برنامه مانعی برای برگزاری این دیدار شد.

اما بسیاری از این کشور ها به شکل دیگری دیدار خواهند کرد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا به تنش اخیر دیپلماتیک میان فرانسه و آمریکا بر سر قرارداد زیردریایی های اتمی با استرالیا به عنوان دلیل لغو دیدار روز چهارشنبه هیچ اشاره ای نکرد.

امانئول مکرون رییس جمهوری فرانسه تصمیم گرفته است حضور امسال خود در مجمع عمومی سازمان ملل را محدود نگه دارد و با ارسال پیامی ضبط شده در سخرانی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند.

نماینده فرانسه در مجمع عمومی امسال سازمان ملل، ژان ایو لودریان وزیر خارجه این کشور و هیات همراهش است که برخلاف سنت حضور گسترده و سطح بالای فرانسه در چنین مراسمی است.

غیبت مکرون در مجمع عمومی که خود را از حامیان چند جانبه گرایی در جهان می داند تعجب بسیاری را بر انگیخته است و این سوال را مطرح ساخته که اختلاف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات فرانسه و آمریکا در سازمان ملل لغو شد

دیدار مقامات فرانسه و آمریکا در سازمان ملل لغو شد