مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-22اجتماعي

بیکاری، مشکل اصلی دانشگاهیان استرالیا


در بیش از یک سال ونیم گذشته که از شیوع همه گیری کرونا می گذرد، استرالیا یکی از کشورهایی است که تا حد زیادی تحت تاثیر ویروس قرار گرفته است.

- در بیش از یک سال ونیم گذشته که از شیوع همه گیری کرونا می گذرد، استرالیا یکی از کشورهایی است که تا حد زیادی تحت تاثیر ویروس قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: در این برهه زمانی، آموزش عالی بیش از هر حوزه دیگری آسیب دیده و به همین دلیل، شمار زیادی از مشاغل ازدست رفته هم به همین حوزه مربوط می شود.

بسته شدن مرزها، تعطیلی دانشگاه ها و آنلاین شدن آموزش های کلاسی و کاهش تمایل دانشجویان به ثبت نام در دانشگاه ها و از همه مهم تر کاهش شمار دانشجویان بین المللی جزء عواملی هستند که تا حد زیادی وضعیت مالی دانشگاه ها و نیز اقتصاد استرالیا را تحت الشعاع قرار داده اند.

دانشگاه های استرالیا با سقوط درآمدی خود از شهریه دانشجویان خارجی روبه رو هستند و انتظار می رود تا پایان سال 2022 حدود 15.

5 میلیارد دلار از ارزش بخش آموزش بین المللی این کشور از بین برود.

بسته ماندن مداوم مرزهای استرالیا مانع از ثبت نام دانشجویان خارجی در دانشگاه های این کشور می شود که همین امر، ارزش بخش آموزش بین المللی استرالیا را کاهش می دهد، به طوری که این ارزش از 35 میلیارد دلار در سال 2019 به حدود 15 میلیارد دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری، مشکل اصلی دانشگاهیان استرالیا

بیکاری، مشکل اصلی دانشگاهیان استرالیا