مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-22اقتصادي

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجراء مدیریت جدید شرکت شاهد


مدیر عامل شرکت شاهد در گفتگویی در خصوص عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجراء مدیریت جدید شرکت شاهد و همچنین تشریح گزارش آخرین وضعیت دعاوی حقوقی، - شرکت شاهد به عنوان هلدینگ مادر که دارای 5 هلدینگ اصلی زیر مجموعه می باشد و در زمینه های پروژه های عمرانی، ساختمانی صنعتی،انرژی،کشاورزی و صنایع تبدیلی،بازار سرمایه،بازرگانی،نفت و گاز و .

فعالیت می کند پس از تغییرات مدیریتی در آبان ماه سال 1399 و با هدف افزایش بهره وری،جلوگیری از خام فروشی،پروژه محوری،بنگاه داری اقتصادی ، ایجاد درآمد های کیفی ، فعالیت در راستای موضوع اساسنامه ، ایجاد هم افزایی در شرکتهای گروه ،اصلاح ساختار و.

 اقدام به سیاست گذاری در سطوح کلان جهت نیل به اهداف تعیین شده نمود.

بزرگترین و اساسی ترین مشکل و مانع پیش روی مدیریت بابت پیاده سازی و اجرای سیاستها و برنامه های عملیاتی وجود دعاوی حقوقی متعدد سنواتی در خصوص املاک و داراییهای شرکت بوده که از یک طرف تملک شرکت بر این داراییها را زیر سوال برده و از طرفی هم مانع جدی بابت تعریف پروژه بر این داراییها می باشد.

از آنجاییکه بخش اعظم داراییهای گروه شاهد بر پایه املاک و اراضی خود استوار است وجود معارضین و دعاوی حقوقی بر این املاک سبب گردیده گروه شاهد با مشکلات اساسی نقدینگی مواجه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجراء مدیریت جدید شرکت شاهد

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجراء مدیریت جدید شرکت شاهد