مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-22سياسي

جبهه رسانه ای انقلاب برای مقابله با تحریف ایجاد شود


سازمان بسیج رسانه همدان در بخشی از بیانیه هفته دفاع مقدس آورده است «معرفت افزایی مستمر نسبت به دفاع مقدس باید راهبرد مقابله با جریان تحریف باشد بنابراین شکل گیری جبهه رسانه ای انقلاب برای مقابله با تحریف جدی دنبال شود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سازمان بسیج رسانه همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان این مرز و بوم بیانیه ای بدین شرح صادر کرد.

بسمه تعالی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی): ما هر چه از لحاظ زمان از دفاع مقدس دور می شویم، از لحاظ معرفت باید به دفاع مقدّس نزدیک تر بشویم، چرا!؟ چون تحریف در کمین است.

دست های تحریف گر در کمینند .

هشت سال دفاع مقدس و رشادت های عاقلانه و عاشقانه مردمان عزیز این سرزمین از قله های تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که تا بی نهایت تاریخ، سرشار از تجربه و نور و هدایت است.

درود خداوند بر روح پرفتوح جضرت امام خمینی(ره) و شهیدان راه حق و رزمندگان غیوری که در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و تاریخ ساز شدند.

آنچه که باید مکرر یادآوری شود این است که در کنار تحریم ، تحریف یکی دیگر از شیوه های مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی است که طی آن، دشمن می کوشد با روی آوردن و تمرکز بر تحریف واقعیت های مختلف در ارتباط با ایران، نظام و انقلاب اسلامی، در نبرد اراده ها ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه رسانه ای انقلاب برای مقابله با تحریف ایجاد شود

جبهه رسانه ای انقلاب برای مقابله با تحریف ایجاد شود