مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-22سياسي

امروز هویت ما دچار نا امنی شده است


بزرگترین تهدید امروز ایران سیاسی نیست زیرا ساختار سیاسی ما مستحکم است؛ ساختار امنیتی هم نیست چون هیچکس را امروز یارای مقابله با توان نظامی مردان ما در دنیا نیست اما آنچه ما را تهدید می کند تهدید هویتی است که هویت ما امروز دچار ناامنی شده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان عنوان کرد: بزرگترین تهدید امروز ایران سیاسی نیست زیرا ساختار سیاسی ما مستحکم است؛ ساختار امنیتی هم نیست چون هیچکس را امروز یارای مقابله با توان نظامی مردان ما در دنیا نیست اما آنچه ما را تهدید می کند تهدید هویتی است که هویت ما امروز دچار ناامنی شده است.

علی زینی وند امروز 31 شهریورماه در آیین بیعت با فرمانده که با حضور فرماندهان قدیم دفاع مقدس و لشکر پیشکسوتان کرمان همراه با نذر خون و رونمایی از 8 کتاب دفاع مقدس برگزار شد، گفت: خیلی از زوایای جنگ و دفاع مقدس را گفته و نوشته ایم و برخی هم گفتند و نوشتند و تحریف هم کردند اما متاسفانه اتاق های فکر ضداسلام و ضد هویت انقلاب با پول های سرشار در جعل هویت و ایجاد تردید در نسل جوان به دلیل کم کاری هایی ما در جاهایی بر ما غلبه پیدا کردند.

وی بیان کرد: اگر مشاهده می کنید که با هر گرایش و دیدگاه یا انسان آزاده در خارج از مرزها درباره ایثارگری های دفاع مقدس تردید می کند، شک نکیند خوراک داده شده به او جعلیات است و الا دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هویت ما دچار نا امنی شده است

امروز هویت ما دچار نا امنی شده است