مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-22سياسي

باید گفتمان خود را بر اساس منطق و عقلانیت به دنیا معرفی کنیم


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) قزوین گفت: ما در دفاع مقدس گفتمان خود را بر اساس منطق، فلسفه و عقلانیت به دنیا معرفی کردیم و روحیهٔ مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس در میان رزمندگان و ایثارگران ما موج می زد و امروز نیز همین نسخه برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت هفتهٔ دفاع مقدس در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) شهرستان قزوین برگزار شد، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) قزوین، ضمن تبریک هفتهٔ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ادامهٔ نهضت عاشورا است و رزمندگان و شهدای ما چنین تصاویری را بازسازی کردند که امروز باید در تابلوی نگاه دنیا قرار گیرد.

وی ادامه داد: محور عاشورا قرآن ناطق است که در دفاع مقدس چنین محوریتی به ولایت داده شد و نگاه رزمندگان ما به ولایت همان نگاهی بود که یاران امام حسین(ع) به ایشان داشتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس گفتمان خود را بر اساس منطق، فلسفه و عقلانیت به دنیا معرفی کردیم و روحیهٔ مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس در میان رزمندگان و ایثارگران ما موج می زد و امروز نیز همین نسخه برای حل مشکلات کشور کارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید گفتمان خود را بر اساس منطق و عقلانیت به دنیا معرفی کنیم

باید گفتمان خود را بر اساس منطق و عقلانیت به دنیا معرفی کنیم